Denne siden er for deg som er sulten på kunnskap

Ofte stilte spørsmål og annen viktig informasjon om tjenesten vår

Hvilken informasjon samler vi om deg? Hvor bruker vi informasjonen din? Hvordan kan jeg avslutte tjenesten? Hva er inkludert i bestillingen? Hvordan kan jeg bruke innholdet i tjenesten på arbeidsdagen min?

Det er mange spørsmål, og på denne siden vil vi gjøre vårt beste for å svare på dem i følgende dokumenter. 

1) Hvordan endre passord? 
Trykke “Glemt passord” for å så fylle ut din e-postadresse og motta en lenke for tilbake stilling av passord. 

2) Kan man logge inn på brukeren når man ikke har abonnement for å hente ut kursbevis? 
Ja, du vil alltid ha tilgang til brukeren din.

3) Kan man ta så mange kurs man vil når man har abonnement?
Ja , man kan ta så mange kurs man vil når man har abonnement.

4) Hvordan fungerer Webinar? 
Webinar er en live-sending av et kurs hvor en har mulighet til å stille spørsmål direkte til foreleser.

5) Hvordan laste ned kursbevis? 
Etter kurstestet er bestått vil en få tilgang tilgang til et kursbevis. En kan også laste ned et samlet bevis over alle kursene en har bestått. Dette valget finner en på brukeren sin under "fullførte kurs".

6) Hvordan kansellere abonnement?
Om du vil kansellere ditt abonnement  kan du sende en e-post til info@eduhouse.no

7) Hvor kan man laste ned kursmateriell?
Man kan laste ned kursmateriell under selve kursvideoen ved å holde over kursmateriellet og trykke på knappen for nedlasting. 

8) Vil kurs historikken forbli på nettsiden om man ikke har abonnement? (og vil komme tilbake senere) 
Kurs historikken vil forbli på nettsiden selv om man ikke er abonnent lenger og man kan når som helst logge inn å hente ut det man trenger.

9) Hvordan fungerer filtreringen? 
Man kan filtrere innenfor kursnivå, kursholder og kurstype. Over filtrering kan man også søke i kurs.

10) Hvordan  lager man studieplan?
Man klikker på ikonet i høyre hjørne som viser et pluss tegn. Da får man opp alternativ å legge i enten eksisterende studieplan eller å legge til i ny studieplan.

11) Hva gjør jeg når kursbeviset mitt er blankt?   
Hvis du bruker internet explorer eller Edge som nettleser anbefaller vi å teste med chrome eller Fire fox. Hvis kursbevisett fortsatt er blank, ta kontakt med oss, så kan vi hjelpe.   

12) Hvordan fungerer tjenesten?
Ved å følge lenken kommer du til vår demonstrasjons video av tjenesten¨nederst på siden her.

 

Vilkår for bruk

Les våre villkår for bruk her

Personvernpolicy

Les vår personvern policy her

Cookiepolicy

Les vår cookiepolicy her inne