Hjelp til feilsøking 

1.  Hvilke kurs kan jeg se i Eduhouse-tjenesten?  

- Du kan se alle kursene som er inkludert i organisasjonens abonnement.  Uten abonnement vil du kun ha mulighet til å se det første minuttet av kurset, hvoretter videoen stopper.

2. Hvor finner jeg kursene jeg har fullført?

-Du vil finne dine fullførte kurs i din egen profil under fanen "Fullførte kurs". Her vil du få muligheten til å filtrere dine fullførte kurs etter for eksempel dato eller kategori.

3. Hvor kan jeg laste ned kursbeviset mitt på fullført kurs?

- Ditt kursbevis finner du via din profil under fanen "Fullførte kurs".  I høyre hjørne av hvert kurs er det et diplomikon hvorfra du enkelt kan laste ned det individuelle sertifikatet. Du kan også laste ned et sertifikat som viser alle fullførte kurs ved å klikke på "Last ned sertifikat" -knappen på samme side. Ved hjelp av filtreringsalternativene kan du begrense og velge kurs du vil at sertifikatet skal inneholde.

4. Hvor lenge blir resultatene værende på kontoen min?

- Kursene du har fullført, vil være tilgjengelige på kontoen din selv om abonnementet avsluttes. Du kan når som helst logge inn for å laste ned kursbevisene dine. 

5. Hvordan oppretter jeg en studieplan?

 - Det er enkelt å lage en studieplan: Ved å trykke på bokmerke – ikonet øverst til høyre i kurset kan du enkelt legge til kurs både individuelle kurs og hele kurspakker i en eksisterende studieplan eller opprette en ny studieplan.

6. Tjenesten ser ikke ut til å fungere som den skal. Siden lastes ikke eller er merkelig, hva er galt?

- Tjenesten vår fungerer best med den nyeste nettleserversjonen. Kontroller at du har den nyeste versjonen av nettleseren, eller oppdater nettleseren til den nyeste versjonen. Hvis problemet vedvarer, kan du prøve å bruke en annen nettleser hvis du kan, eller kontakte vår support på info@eduhouse.no.  

Finner du ikke det du ser etter?

kontakt oss