Kontooppsett
1. Hvordan kjøper jeg tjenesten til meg selv, til teamet mitt eller til min bedrift?
- Ønsker du et enkelt abonnement av tjenesten, kan du ta kontakt med vår kundeservice på info@eduhouse.no og vi vil hjelpe deg med å sette opp en konto.
- Hvis du kjøper tjenesten til teamet ditt eller hele personalet, kan du booke en samtale med salgsteamet vårt for å gå gjennom hvilken type lisens du trenger. Book en samtale her!
2. Hvor mye koster Eduhouse-tjenesten?
- Hos Eduhouse håndterer vi hver kunde individuelt og i henhold til hva kunden ønsker og kurspakkene som trengs. Vær oppmerksom på at vi gjerne tilbyr tilbud på bestillinger som har mer enn 1 bruker.
- Du kan booke et kort møte for å gå gjennom hva du trenger og for å få en prisplan her: Book en samtale her!
3. Hva er brukernavnet mitt?
- Brukernavnet ditt er e-postadressen din du registrerte deg med.
4. Jeg har glemt passordet mitt, hvordan får jeg et nytt?
- Du kan tilbakestille passordet ditt på nettstedet vårt ved å klikke på "Logg inn" og deretter "Glemt passord". Eller via lenken: https://app.eduhouse.no/tjenesten/nytt-passord
5. E-postadressen min er endret, hvordan endrer jeg brukernavnet mitt?
- Kontakt vår kundeservice på info@eduhouse.no. Skriv inn din tidligere epostadresse og din nye adresse, så oppdaterer vi brukernavnet ditt for deg.
6. Kan det samme brukernavnet brukes for flere personer?
- Innloggingsdetaljene er alltid personlige og skal bare brukes av personen som eier e-postadressen.
7. Hva skjer med brukerdataene mine når tjenesten avsluttes?
- Dataene dine forblir lagret i tjenesten vår, og du har muligheten til å bruke den samme kontoen på nytt i fremtiden. Din kurs-historikk forblir, og du kan logge inn for å få tilgang til denne og dinel kursbevis når du ønsker det, selv om abonnementet er avsluttet.