Kontooppsett

1. Hvordan kjøper jeg tjenesten til meg selv, til teamet mitt eller til min bedrift?

 - Ønsker du et enkelt abonnement av tjenesten, kan du ta kontakt med vår kundeservice på info@eduhouse.no og vi vil hjelpe deg med å sette opp en konto. 

- Hvis du kjøper tjenesten til teamet ditt eller hele personalet, kan du booke en samtale med salgsteamet vårt for å gå gjennom hvilken type lisens du trenger.  Book en samtale her!

2. Hvor mye koster Eduhouse-tjenesten?

- Hos Eduhouse håndterer vi hver kunde individuelt og i henhold til hva kunden ønsker og kurspakkene som trengs. Vær oppmerksom på at vi gjerne tilbyr tilbud på bestillinger som har mer enn 1 bruker. 

- Du kan booke et kort møte for å gå gjennom hva du trenger og for å få en prisplan her:  Book en samtale her! 

3. Hva er brukernavnet mitt?  

-  Brukernavnet ditt er e-postadressen din du registrerte deg med. 

4. Jeg har glemt passordet mitt, hvordan får jeg et nytt?   

- Du kan tilbakestille passordet ditt på nettstedet vårt ved å klikke på "Logg inn" og deretter "Glemt passord". Eller via lenken: https://app.eduhouse.no/tjenesten/nytt-passord

5. E-postadressen min er endret, hvordan endrer jeg brukernavnet mitt?

-   Kontakt vår kundeservice på info@eduhouse.no. Skriv inn din tidligere epostadresse og din nye adresse, så oppdaterer vi brukernavnet ditt for deg.   

6. Kan det samme brukernavnet brukes for flere personer?   

-   Innloggingsdetaljene er alltid personlige og skal bare brukes av personen som eier e-postadressen. 

7. Hva skjer med brukerdataene mine når tjenesten avsluttes?   

-   Dataene dine forblir lagret i tjenesten vår, og du har muligheten til å bruke den samme kontoen på nytt i fremtiden. Din kurs-historikk forblir, og du kan logge inn for å få tilgang til denne og dinel kursbevis når du ønsker det, selv om abonnementet er avsluttet.

Finner du ikke det du ser etter?

kontakt oss